s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy


18.05

Zadania dla kl. III

Ed. polonistyczna

T: Abstrakcja czy pejzaż – co mi się bardziej podoba?

Dzisiaj poznacie nowe pojęcia związane z malarstwem. Oto one: martwa natura, pejzaż, abstrakcja.

  1. Zapoznajcie się z tymi pojęciami podręcznik pol.-społ. s. 50-51.
  2. Odpowiedzcie w zeszycie na pytania:

- Co mi się bardziej podoba? (martwa natura, pejzaż, abstrakcja)

- Dlaczego wybrałam/wybrałem tę technikę malarską?

Wypowiedź powinna zawierać 3-4 zdania. Prace przyślij do mnie do oceny.

 

Ed. przyrodnicza

T: Podsumowanie wiadomości o ekosystemie – gospodarstwo wiejskie.

Dzisiaj przypomnimy i podsumujemy wiadomości o zwierzętach hodowlanych.

  1. Obejrzyj ilustrację w podręczniku mat.-przyr. s. 54-55, która przedstawia gospodarstwo na wsi.
  2. Wykonaj na ocenę ćw. 1 s. 60-61 ćw. mat.-przyr. (tabela). Wyślij do mnie do oceny.

 

Ed. matematyczna

T: Dodawanie liczb trzycyfrowych w zakresie 1000.

 

Zadania dla kl. III

Ed. polonistyczna

T: Abstrakcja czy pejzaż – co mi się bardziej podoba?

Dzisiaj poznacie nowe pojęcia związane z malarstwem. Oto one: martwa natura, pejzaż, abstrakcja.

  1. Zapoznajcie się z tymi pojęciami podręcznik pol.-społ. s. 50-51.
  2. Odpowiedzcie w zeszycie na pytania:

- Co mi się bardziej podoba? (martwa natura, pejzaż, abstrakcja)

- Dlaczego wybrałam/wybrałem tę technikę malarską?

Wypowiedź powinna zawierać 3-4 zdania. Prace przyślij do mnie do oceny.

 

Ed. przyrodnicza

T: Podsumowanie wiadomości o ekosystemie – gospodarstwo wiejskie.

Dzisiaj przypomnimy i podsumujemy wiadomości o zwierzętach hodowlanych.

  1. Obejrzyj ilustrację w podręczniku mat.-przyr. s. 54-55, która przedstawia gospodarstwo na wsi.
  2. Wykonaj na ocenę ćw. 1 s. 60-61 ćw. mat.-przyr. (tabela). Wyślij do mnie do oceny.

 

Ed. matematyczna

T: Dodawanie liczb trzycyfrowych w zakresie 1000.

 

  1. Obejrzyj w podręczniku mat.-przyr. s. 56 ćw. 1, w jaki sposób dzieci ułatwiły sobie dodawanie liczb trzycyfrowych.
  2.  

Sposób chłopca: rozbijał on drugi składnik dodawania na setki, dziesiątki, jedności i po kolei dodawał do pierwszego składnika.

 

Sposób dziewczynki: obydwa składniki dodawania rozbijała na setki, dziesiątki i jedności i dodawała kolejno do siebie.

 

  1. Wybierz jeden ze sposobów i oblicz w zeszycie przykłady z ćw. 1.
  2. Wykonaj sposobem wybranym przez ciebie ćw. 1 s. 62 ćw. mat.-przyr.

 

 

  1. Obejrzyj w podręczniku mat.-przyr. s. 56 ćw. 1, w jaki sposób dzieci ułatwiły sobie dodawanie liczb trzycyfrowych.
  2.  

Sposób chłopca: rozbijał on drugi składnik dodawania na setki, dziesiątki, jedności i po kolei dodawał do pierwszego składnika.

 

Sposób dziewczynki: obydwa składniki dodawania rozbijała na setki, dziesiątki i jedności i dodawała kolejno do siebie.

 

  1. Wybierz jeden ze sposobów i oblicz w zeszycie przykłady z ćw. 1.
  2. Wykonaj sposobem wybranym przez ciebie ćw. 1 s. 62 ćw. mat.-przyr.

 

 

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.