s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy


06.05

 

Zadania dla kl. III

 

06.05.2020r. środa

 

Ed. informatyczna

 

T: Edukacyjne gry komputerowe- Matzoo.

 

Wpisz w wyszukiwarkę Matzoo.pl. Otwórz stronę, wybierz kl. III i rozwiązuj zadania matematyczne.

 

Ed. polonistyczna

 

T: Bliżej sztuki – wprowadzenie w świat malarstwa.

 

Dzisiejszym tematem lekcji jest malarstwo.

 

Malarstwo to jedna z gałęzi sztuk plastycznych, posługuje się barwą i linią, umieszczonymi na płótnie, papierze, desce, murze.

 

(wpisz do zeszytu z języka polskiego)

 

1.     Wpisz w wyszukiwarkę internetową hasło malarstwo, otwórz grafikę.

 

Przyjrzyj się obrazom pochodzącym z różnych okresów i przeróżnych autorów- malarzy.

 

2.     Przyjrzyj się ilustracjom ćw. 1 s. 6 ćw. pol.-społ. przedstawiającym szkic i obraz.

 

Co to jest szkic? – przeczytaj i zapamiętaj!

 

Szkic to wstępna realizacja pomysłu artysty. Szkic może być obrazem, ale może też być punktem wyjściowym do namalowania obrazu.

 

3.     Wykonaj podpunkty ćw. 1 s. 6.

 

4.     Wykonaj ćw. 2 s. 7 ćw. pl.-społ. oraz podpunkt. Wykonane ćwiczenie przyślij do mnie do oceny.

 

 

 

Ed. matematyczna

 

T: Zadania tekstowe na obliczanie obwodów figur geometrycznych.

 

Przypomnij sobie, w jaki sposób obliczyć obwody figur.

 

Obwód kwadratu     4 x a

 

                                                          a 

 

 

 

obwód prostokąta 2 x a + 2 x b

 

                                                                    a                    

 

 

 

                                        b

 

 

 

 

 

obwód trójkąta a + b + c

 

                                       

 

                                    c

 

 

 

       a

 

                               b

 

 

 

1.     Zapisz i narysuj w zeszycie. ZAPAMIĘTAJ!

 

2.     Wykonaj zad. 1, 2, 3 s. 48 podręcznik mat.- przyr. Zadania wykonaj w zeszycie i przyślij do mnie do sprawdzenia i oceny.

 

3.     Zapamiętaj w jaki sposób oblicza się obwody figur.

 

 

 

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.