20.04
20.04.2020r. poniedziałek
Ed. polonistyczna
T: Lekcja przedsiębiorczości w klasie Klary.
Dzisiaj zapoznamy się z pojęciem przedsiębiorczość, dowiemy się co to znaczy być przedsiębiorczym.
- Przeczytaj dokładnie czytankę „Rekinki biznesu” podręcznik pol.-społ. s. 36.
- Wykonaj ćw. 1 s.62 ćw. pol.-społ., a lepiej zrozumiesz pojęcie przedsiębiorczość. Wykonaj również podpunkt 2 do tego ćwiczenia.
- Przyjrzyj się ilustracji- ćw. 2 s.62 ćw. pol.-społ. Przedstawia ona scenkę w klasie. Jeden z uczniów proponuje kolegom ciekawy pomysł. Jaki? to już zależy od ciebie i twojej kreatywności. Na pewno pomysł dotyczy przedsiębiorczości. Wykonaj polecenie – ćw. 2 s.62.
Wykonane ćwiczenie prześlij do mnie, a ja go ocenię.
- Naucz się czytać czytankę podręcznik s. 36-37. (według możliwości)
Ed. polonistyczna
T: Nauka pisania zawiadomienia.
W ubiegłym tygodniu uczyliśmy się pisać zaproszenie. Dziś nauczymy się pisać zawiadomienie.
Zawiadomienie to informacja skierowana do konkretnej osoby lub grupy osób. Zawiera:
- nazwę i opis wydarzenia,
- miejsce i czas wydarzenia,
- adresata i odbiorcę.
1.Powyższą informację wpisz do zeszytu z języka polskiego.
2. Wykonaj ćw. 1 s. 63 ćw. pol.-społ.
Wybrałeś właściwe zawiadomienie.
Teraz spróbujesz sam napisać zawiadomienie.
3. Wykonaj ćw. 2 s.63 ćw. pol.-społ.
Wykonane ćwiczenie prześlij do mnie, a ja sprawdzę czy dobrze zrozumiałeś dzisiejszą lekcję.
Ed. matematyczna
T: Dodawanie i odejmowanie liczb trzycyfrowych bez przekroczenia progu dziesiątkowego.
Podręcznik matematyczno-przyrodniczy, zadania wykonaj w zeszycie do matematyki.
- Zad. 1 s. 38
Nazwy ulic od najdłuższej do najkrótszej zapisz w zeszycie.
Działania do podpunktu zapisz w zeszycie i oblicz w pamięci.
- Wykonaj zad. 2 s. 38. Działanie i odpowiedź zapisz w zeszycie.
- Wykonaj w zeszycie następujące działania:
650+ 250=
420+ 270=
330+ 270=
280+ 510=
440+ 320=
710+130=
360+610=
780-550=
430-310=
660-340=
850-250=
990-560=
670-260=
840-220=
Powodzenia!