s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy


02.04

Informacja dla uczniów klasy  III

Czwartek 02.04.2020r.

Ed. Polonistyczna

  1. Rozwiąż krzyżówkę:

Znaczenie wyrazów:

- np. karnawałowy,

- polny, czerwony kwiat,

- narząd wzroku,

- najmniejsza liczba trzycyfrowa,

- król zwierząt,

- np. warcaby,

- rudy chytrus- zwierzę leśne,

- może być żółty, pleśniowy lub twarogowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odczytaj hasło (najszersza tabela). Jeśli możesz wydrukuj ją i wklej do zeszytu z j. polskiego.

  1. Przeczytaj tekst o bakteriach ćw. 1 s. 46 ćw. pol.-społ.
  2. Wykonaj polecenia- podpunkty pod. Ćw. 1 . z informacji uzyskanych w podpunkcie drugim zrób notatkę i zapisz ją w zeszycie pod krzyżówką. Jeśli możesz zrób skan.
  3. Wykonaj ćw. 2 s. 47 ćw. pol. – społ.
  4. Naucz się czytać tekst o bakteriach.

Ed. Matematyczna

Temat: Obliczanie kosztów – pojęcia: cena, ilość, wartość.

Cena – każdy produkt, który chcesz kupić ma cenę

Ilość – możesz kupić dowolną ilość danego produktu

Wartość – znasz cenę np. loda, masz zamiar kupić 3 lody, kwota jaką musisz zapłacić to wartość 3 lodów ( 3x cena jednego loda)

Zapamiętaj te pojęcia!

  1. Wykonaj ćw. 1,2,3,4,5,6 s. 27, ćw. mat. – przyr.

Możesz mieć problem z ćw. 5 i 6. Poproś Rodzica o pomoc.

 

 

Informacja dla uczniów klasy II i III

Czwartek 02.04.2020r.

Ed. Muzyczna

Temat: Wiosenne formy muzyczne – nauka piosenki „Wielkanocna piosenka”.

Poszukaj w Internecie na YouTube piosenkę „Wielkanocna piosenka, którą poznaliśmy. Znasz już zwrotkę, poznaj refren, naucz się śpiewać. Kiedy wrócimy do szkoły zaśpiewasz ją w klasie, a ja cię ocenię.

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.