s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy


02.04

Ćwiczenie w ubieraniu i ściąganiu butów i odzież wierzchniej (grupa starsza i młodsza)
 
Dzieci samodzielnie(grupa starsza) lub z niewielką pomocą rodziców (grupa młodsza) ubierają a następnie ściągają buty i kurtki.
 
Siejemy rzeżuchę (grupa starsza i młodsza)
 
Dzieci sieją rzeżuchę na wilgotnej wacie położonej na talerzyku. Następnie kładą talerzyk na parapecie okiennym i przez następne dni obserwują, jak rzeżucha rośnie.
 
Ćwiczenie poranne (grupa starsza i młodsza)
 
Dzieci wykonują ćwiczenie do znanego im wierszyka:
 
Prawa noga wypad w przód,
a rękoma zawiąż but,
powrót, przysiad,
dwa podskoki,
w miejscu bieg
i skłon głęboki,
wymach rąk
w tył i do przodu
już żadnego nie czuć chłodu.
 
Pierwszy motyl - praca plastyczna (grupa starsza i młodsza)
 
Odczytanie dzieciom informacji na temat budowy motyla: ciało motyla jest zbudowane z trzech części: głowy, tułowia, odwłoka. Na głowie motyl ma parę oczu (złożonych), parę czułków oraz ssący aparat gębowy. Tułów składa się z trzech segmentów, na których znajdują się trzy pary odnóży. Od tułowia odchodzą dwie pary skrzydeł pokrytych łuskami.
 
Dzieci wykonują motyla według instrukcji - teczka karta 19 (grupa starsza)
 
Dzieciom z grupy młodszej proszę narysować motyla, kto z Państwa posiada drukarkę może wydrukować; dzieci kolorują motyla mazakami.
 
Rozmowa na temat wczesnowiosennych kwiatów (grupa starsza i młodsza)
 
Odczytanie dzieciom informacji: ochrona gatunkowa roślin to prawny sposób zabezpieczania rzadko występujących gatunków dziko rosnących   roślin zagrożonych wyginięciem.
 
Dzieci wykonują zadania w ćwiczeniach s.58- 59 według podanych instrukcji.
 
Słuchanie tekstu i rysowanie po śladach. Rysowanie pośladzie drogi motylka cytrynka do krokusa (grupa starsza).
 
Dzieci wykonują zadania w ćwiczeniach s.60 według podanych instrukcji.
 

Powodzenia w pracy!

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.