s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy


30.03

Klasa 2 -30.03.2020

EDUKACJA TECHNICZNA

Temat: Urządzenia techniczne w domu i w szkole.

Do zeszytu  w linie przepiszcie następujące zasady:

 

   Zasady korzystania z urządzeń technicznych:

1.Nie wyrywamy wtyczki.

 

2. Nie dotykamy urządzeń mokrymi  rękami.

 

3.Nie wkładamy nic do gniazdka. Każde uszkodzenie kabla zgłaszamy osobie dorosłej.

 

Odszukajcie w Internecie wiersz Cz. Janczarskiego pod tytułem : „Pożyteczne urządzenia”. Na podstawie wiersza uzupełnijcie tabelkę:

Nazwa urządzenia

Informacja , do czego służy

odkurzacz

 

pralka

 

telefon

 

telewizor

 

 

 Tabelę przerysujcie do zeszytu w linię.

EDUKACJA POLONISTYCZNA

Temat: Dłuższe wypowiedzi na temat urządzeń technicznych w domu dziecka. Tworzenie instrukcji obsługi.

 

Rozwiążcie zagadki:

Co to za skrzynka w łazience stoi, żadnego brudku się nie boi.
Bardzo się cieszy z tego mama, bo skrzynia pranie robi sama. (……………………….)

Co to za skrzynka w łazience stoi, żadnego brudku się nie boi.
Bardzo się cieszy z tego mama, bo skrzynia pranie robi sama. (…………………………)

To urządzenie takie gorące, jakby nagrzane sierpniowym słońcem.
Służy wybornie do prostowania twojej bielizny oraz ubrania. (………………………….)

To urządzenie takie gorące, jakby nagrzane sierpniowym słońcem.
Służy wybornie do prostowania twojej bielizny oraz ubrania. (……………………….)

To urządzenie takie gorące, jakby nagrzane sierpniowym słońcem.
Służy wybornie do prostowania twojej bielizny oraz ubrania.(…………………………)

Narysujcie te urządzenia pod tabelką.

Obraz prześlijcie na email nauczyciela. Ocenie podlega informacja w tabeli i ładnie pokolorowane obrazki, które są rozwiązaniem zagadek.

Nauczcie się płynnie czytać wiersz Cz. Janczarskiego „Pożyteczne urządzenia”.

 

EDUKACJA MATEMATYCZNA

Temat: Mnożenie liczb w zakresie 50.

            5 . 4 = ... PRZY

            4 . 4 = ... WIA

            2 . 4 = ... RO

            3 . 4 = ... DROŚ       

            3 . 3 = ... NA     

            2 . 7 = ... MĄ

            2 . 9 = ... SŁO                            

            3 . 5 = ... SĄ 

            3 . 2 = ... DU

            2 . 5 = ... CIĄ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przykłady przepiszcie do zeszytu w kratkę. Obliczcie je. Narysujcie tabelkę i wpiszcie wyniki w kolejności malejącej. Dopiszcie do każdego wyniku odpowiednia sylabę.

 

 

 

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.