s1

Witamy na stronie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kolnicy!

s3

Wycieczka do Warszawy

20.02.19
Lekcja umuzykalniająca

25.05.2018

Witaj Warszawo!


Każdy Polak powinien choć raz w życiu być w swojej stolicy – Warszawie. Taką okazję mieli uczniowie PSP w Kolnicy. W dniach 15 – 17 maja 2018 r w ramach projektu „Moja droga do sukcesu w szkole podstawowej” 30-to osobowa grupa uczniów klas IV – VII uczestniczyła w wycieczce do Warszawy. Pierwszy dzień przeznaczony był na zwiedzanie Pałacu Kultury i Nauki. Z 30-tego piętra podziwialiśmy panoramę naszej stolicy. Byliśmy również w Teatrze Dramatycznym, który ma swoją siedzibę w PK i N. „Niezwykłe” wrażenie zrobiły na nas „Złote Tarasy”, czyli po prostu ogromna galeria handlowa.   W drugi dzień dołączył do naszej grupy przewodnik, który pokazał nam najważniejsze i chyba najciekawsze miejsca stolicy. Byliśmy w Łazienkach , Kościele Św. Krzyża, przed Sejmem, Zamkiem Królewskim, na rynku Starego Miasta, przed Barbakanem, pomnikiem Małego Powstańca, Kilińskiego, Wyszyńskiego, Prusa. Odwiedziliśmy groby sławnych Polaków na Wojskowym Cmentarzu Powązkowskim. Nie mogło nas zabraknąć na Stadionie Narodowym, który zrobił na nas niesamowite wrażenie. Ten dzień zwiedzania zakończyliśmy w Pałacu Wilanowskim. Ostatni dzień to wizyta w Centrum Nauki „Kopernik”. To tutaj mogliśmy poznać tajniki nauki oraz samodzielnie wykonać różne doświadczenia z zakresy fizyki, chemii, matematyki, geografii czy biologii. Do domu wróciliśmy bogatsi w wiedzę i doświadczenia na temat naszej stolicy. Mamy nadzieję, że jeszcze będzie okazja aby tam powrócić.

                                                              Opiekunowie: Dorota Róża, Jolanta Smolińska Violetta Pęcherska

pełny HTML | wersja mobilna
[X]

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.